15 października 2015

droga usłana różami

dostałam kiedyś niebieskie róże. były paskudne. miały być niebieskie, bo to podobno symbol zaufania. 

zaufanie zostało zawiedzione. niebieskich róż przecież nie ma. to tylko sztuczny barwnik. tylko pozór.

dopiero dziś się dowiedziałam jak się robi taką niebieską różę i zrobiło mi się smutno. przecież róże w kolorach natury są piękne. i stokrotki. i chabry. każde zielsko, które jest prawdziwe. z ludźmi to samo.

inni uważają, że niebieska róża to podążanie za ideałem niemożliwym do osiągnięcia. z deszczu pod rynnę. 

może dlatego kwiaty przy mnie więdną. za dużo od nich wymagam.

4 komentarze:

  1. Niebieskie lepsze są chabry. Chociaż naturalne. Kwiaty kocham, ale nigdy nie dostałam. Może osoba, która niebieskie róże wręczała, wiedziała, że barwnik nie jest na wieczność? Róże są bardzo kruche, generalnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to już bez znaczenia. ot, mam taki smuteczek na tle kwiatowym.

      Usuń
  2. Bez wody nie da rady. Faktycznie, wymagasz zbyt wiele.

    OdpowiedzUsuń