01 listopada 2018

Inny

Niektórzy ludzie przywiązują się do rzeczy. Mają swoje ulubione cosie, z którymi rozstanie jest im przykre. U osób z OCD jest podobnie, tylko bardziej.
W tym tygodniu straciłam mój ulubiony kubek z liskiem, z którego piłam rumianek. Straciłam całą przyjemność z picia rumianku - przysięgam, że z każdego innego naczynia smakuje inaczej. Choć wiem, że kubki nie wpływają na chemiczny skład swojej zawartości, czuję różnicę. Smak jest inny. I nie mogę przestać myśleć, że smak jest inny.
Inny.
Inny.
Inny.

Tak wygląda OCD w życiu codziennym.
Inny.

11 komentarzy:

  1. Znam to.
    I ta panika, na myśl, że trzeba by wyrzucić coś z szuflady, w której znajduje się rzeczy, które NA PEWNO NIGDY NIKOMU NIE BĘDĄ POTRZEBNE. i wściekłość, gdy ktoś przełoży na inne miejsce coś mojego, choćby kawałek zmiętego śmiecia. (to nie śmietnik, to galaktyka)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyrzucanie idzie mi całkiem nieźle, ale niech bogowie bronią tego, kto mi coś przełoży.

      Usuń
  2. Cos w tym jest.. mam milion kubkow i do kawy wybieram inny, do herbaty inny, do kompotu inny... dlaczego?
    Chyba inaczej smakuje????
    Wyrzucac nie lubie (to wrodzioe lenistwo!), a przekladania moich rzeczy nie toleruje, niczego potem nie moge znalezc!
    Rozumiem cie :)
    Wspolczuje straty kubka :(

    OdpowiedzUsuń
  3. A gdybyś teraz zaczęła pić w innym kubku rumianek z maleńką kropelką miodu, to czy ten nowy smak miałby szansę przywiązać się do innego kubka? I pozwoliłoby Ci to pić rumianek, mimo żalu po poprzednim kubku?

    I ściskam, mój Ty Lisie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest to jakaś metoda. Do wypróbowania, jeśli nowy kubek zawiedzie.

      Usuń
  4. Ty mi nawet nie mów o kubkach. Ja jestem kubkowym fanatykiem, jak kubek mi sie nie podoba, to zawartosci nie smakuje, obojetnie jaka wspaniala (obiektywnie) by byla. I koniec.
    Tyle ze ja mam kolekcje ulubionych (tak z 8-9) to mi latwiej ;)

    Zycze szybkiego znalezienia nowego oblubienca!

    OdpowiedzUsuń
  5. Czas na nowy kubek z lisim wizerunkiem...Kisses

    OdpowiedzUsuń