21 lutego 2020

Będąc z młodą lekarką

Psychotropy.
Dużo psychotropów.
I jakoś to będzie.

10 komentarzy:

  1. Mają jedną wadę: nie rozwiązują żadnych problemów...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wad mają zacznie więcej, ale kilka problemów rozwiązują. Niektóre są dla mnie kluczowe.

      Usuń
    2. Mogą rozwiązać kilka pilnych. I umożliwić rozwiązywanie reszty.

      Zdrowia, Lisie!

      Usuń
  2. Niech będzie lepiej Lisie! Niech będzie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będzie. A potem znów gorzej. I znów lepiej. Taki urok OCD. dzięki za dobre słowo. Trzeba mi czasem przypomnieć, że dół w danym momencie nie jest na zawsze.

      Usuń
  3. u mnie sprawiły tylko, że przytyłem, a nie pomogły w tym, w czym powinny :] rzuciłem zatem w diabły i nigdy więcej :]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja spróbowałam naprawdę wielu. Jedne pomagały, inne miały tylko skutki uboczne. Tym razem próbuję zupełnie nowej substancji, więc jest we mnie sporo obaw.

      Usuń
  4. co ja mogę, posyłam dobre myśli :)

    OdpowiedzUsuń