09 czerwca 2018

ortografia performatywna

Napisałam palcem na zakurzonym okapie brzydki wyraz. Z nadzieją, że Wiewiór wreszcie wytrze kurz (to jego działka).
- Przez tydzień nie zauważyłeś - Lis wypomina i pokazuje swe dzieło.
- Ale przez ó napisałaś? - dziwi się Wiewiór.
- Chciałam cię zaszokować błędem ortograficznym, żebyś szybciej zadziałał.
- Jak ty tam sobie dekorujesz mieszkanie, to co ja ci będę w tym przeszkadzał.

Zapamiętajcie zatem, że chuj to obelga, a chój to instalacja artystyczna.

9 komentarzy:

  1. Jeśli to instalacja artystyczna, to nie powinien Lis pisać, że wyraz jest brzydki. Piękny jest. Artystyczny. ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taaaki piękny, że Wiewiór zamiast zetrzeć dopisał 12 i mamy teraz Chój12

      Usuń
  2. ekhemmm.... ja sama od kilku tygopdni udaje, ze nie widze kurzu na kuchennej pólce i parapecie...
    Aczkolwiek coraz ciezej mi przychodzi to udawanie, wiec moze tez zdecyduje sie na instalacje artystyczna :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Instalacja artystyczna, to świetny argument, dziękuję Lisie :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty też podążasz tym tropem? Sami artyści wokół :D

      Usuń
    2. Oczywiście, spojrzałam na półkę i wiem, że to najlepsze rozwiązanie, kiedy nie mam czasu :P

      Usuń