06 stycznia 2019

Teraz

Trzeba mnie pogłaskać.

13 komentarzy:

  1. Głask, głask, głask.
    Ale zaraz! Z włosem czy pod włos?
    Bo może obrałam niewłaściwy kierunek...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ważna intencja, nie kierunek

      Usuń
    2. Z włosem jest uspokajająca, pod włos motywacyjna. Wiem, bo starsza siostra na mnie praktykuje.

      Usuń
  2. Jak trzeba, to trzeba - pomyślał głaszcząc puszystą lisią kitę...

    OdpowiedzUsuń
  3. Poglaskalam cos milego, rudego, przytunego i cieplego... poczulas :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Och, bardzo proszę. Powiedz, kiedy przestać!

    OdpowiedzUsuń
  5. Niniejszym glaskam. Za uszkami, i po pleckach.
    :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochani, bardzo dziękuję wszystkim, którzy się odezwali, pomagali, składali, głaskali. Już lepiej. Dam radę.

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję . Nie oczekiwałam by pani napisała mi swoje CV ale dziękuję. Doceniam bo wiem ,że trudno pokazać kim się jest wobec obcych ludzi.

    OdpowiedzUsuń