05 czerwca 2023

Zakres obowiązków

Dziś w pracy trzymałam ściany.
A Wy co ciekawego robiliście?

11 komentarzy:

  1. Wczoraj w pracy kolejny raz uczyłam dzieci, że należy starać się rozumieć kontrargumenty i z nimi dyskutować, a nie im zaprzeczać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawe, która z nas odniosła bardziej spektakularny sukces 😁

      Usuń
    2. Obawiam się, że Ty ...

      Usuń
  2. To masz krzepę kobieto:) Ja dziś słuchając szefa wszystkich szefów mówiącego o sobie w osobie trzeciej podczas godzinnego monologu, zastanawiałem się czy jego megalomania i narcyzm mają jednak jakieś granice, bo w jego przypadku rozdęcie zdaje się bezgraniczne...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tu nie ma granic. Jak z bólem zęba. Wydaje się, że bardziej się nie da, ale jednak po jakimś czasie okazuje się, że było to możliwe...

      Usuń
    2. Mam krzepę! Wątpiłeś? Btw narcyzm i głupota granic nie mają. Coś jak kosmos.

      Usuń
  3. dobrze że nie kazali Ci pchać jej pod górę. ja robiłem za klepsydrę - wysypywałem ziemię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Klepsydry to chyba tylko piasek sypią... Może koparką byłeś?

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. W ramach obowiązków służbowych? Szacun!

      Usuń
    2. pytałaś co robiliśmy a ja akurat miałam urlop :D

      Usuń