18 stycznia 2024

Złudzenie

Byłam u fryzjera. 
Wyglądam, jakbym była przystosowana społecznie.

8 komentarzy:

  1. znaczy - jak? ja najwyraźniej jestem aspołeczny, więc nie nadążam za średnią.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Osoba przystosowana ma włosy na mózgoczaszce w kolorze znanym przez naturę i kształcie nudnym

      Usuń
  2. też byłam, wczoraj ... i wyglądam jak zbieg z zakładu karnego

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak :) przy aktualnym stanie moich włosów tylko taka fryzura na cokolwiek wygląda

      Usuń
  3. Teraz zapuszczam włosy. Rosną mi niesamowicie szybko, więc jest nadzieja, że urosną nieco zanim zmienię zdanie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię Cię w krótkich. Ty jak wolisz?

      Usuń
    2. Teraz jest czas na dłuższe. A może teraz jest czas na brak zmian i decyzji...

      Usuń