25 stycznia 2017

Ma boleć

Uciekłam z kolejnej grupy o szydełkowaniu. Bo się baby żarły, kłóciły, strzelały fochy i obrażały. Za włóczkę. Kawałek kolorowego sznurka i patyczek z haczykiem. Powód do wojny.
Kalina oberwała epitety za to, że... nie używa aplikacji na telefon. Dobry powód, żeby wyzywać? Jak każdy inny.

Każdy powód jest dobry, żeby wydrwić, poniżać, ciskać chujami i kurwami jak z katapulty. Bo głosowałeś nie tak, bo masz inne spodnie, koszulę w złym kolorze, nie taką aplikację, złe lajki na fejsie. Facet ma rurki - pedał. Kobieta powie coś, z czym się nie zgadzasz - kurwa. Nie chce twych zalotów - wredna kurwa. Z pizdą jak wiadro. I brzydka. Obowiązkowo. I koniecznie niewydymana. Mniejsza z tym, jak to się ma do kurwy. Przecież nie musi być logicznie. Ma boleć.

Wiecie dlaczego ma boleć? Ja nie. Choć już kilka osób próbowało mi pokazać, że ma boleć. Mnie. Wydawało mi się, że mam pecha, bo trafiam na takie typy, ale nie. Wokół mnie masa ludzi, których ktoś próbuje poniżyć. Jak się nie da uderzyć, to chociaż napluć. Słabiej, mocniej, byle jebnąć.




8 komentarzy:

  1. Mi sie wydaje, ze to ich cos bardzo, baaardzo boli. I dlatego kopia innych, zeby ich tez zabolalo, najlepiej bardziej.
    Niektórych mi szkoda, niektórych nie, róznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi się tak wydaje. Że ten, kto próbuje krzywdzić i poniżać innych, sam jakoś czuje się skrzywdzony i poniżony. Tylko, że to nie jest usprawiedliwienie. Większość takich działań kończy się na wyzwiskach i są żałosne, ale oglądam też takie, które niszczą życie innym.

      Usuń
    2. Usprawiedliwienie to nie jest, skad!
      Szkoda mi niektórych pod tym wzgledem, ze sami nie widza, jak rujnuja sobie i innym zycie, jak sami siebie pozbawiaja radosci. Rozumiesz, ze chcialabym, zeby sie obudzili, oczy otworzyli.

      Usuń
    3. Oglądam z bliska jak od ponad roku stalker niszczy bliską mi osobę. Odrzuciła "miłość". Człowiek, który to robi musi być ciężko chory - przeżywa ogromne wahania od lęków i rozpaczy po wybuchy agresji. Nie wiem, czy coś byłoby w stanie otworzyć mu oczy. Może przymusowe leczenie.

      Usuń
    4. Jeśli ktoś inaczej niż ja, to idiota. Taka to filozofia... idiotyczna...

      Usuń
    5. Niestety to powszechna interpretacja :(

      Usuń
  2. Bogaty ten nasz język polski... we wszystkich grupach na fb kończy się podobnie, dlatego unikam, chociaż jedną kocham, grupę muzyczną, ale tam póki co, adminka kasuje rozrabiaków :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Otóż jest wyjątek. Prowadzę pewną tajną grupę - tylko z polecenia. Wszyscy są dla siebie mili i ładnie się razem bawią. Pewnie Ci o niej opowiem :)

      Usuń