28 listopada 2018

Jogurt to dziwka

Królica zostawiła jogurt w lodówce firmowej.
I zniknął.

Owocowy był, skubany. Naturalnego nikt by nie ruszył, a ten bezczelnie epatował śliwkami na butelce. I to nie zwykłymi śliwkami, tylko podrasowanymi graficznie - zaprojektowanymi, by kusić. Butelka też nie stawiała oporu, bo taka wysoka była, kusząco wygięta, żeby się łatwiej trzymało w czasie picia. Do takiego jogurtu nie trzeba łyżeczki. Jest łatwy. Sam tego chciał. Prosił się o kłopoty. Kto widział, zostawiać jogurt w lodówce, w pracy? Każdy go może dotknąć. Masz jogurt, to trzymasz go w domu, a dom ogradzasz płotem. Zostawiasz jogurt w pracy, to się nie dziw. Prosiłaś się o kradzież.

Twój jogurt to dziwka, choć nie nosił stringów.

Powodem kradzieży jest złodziej.
Powodem gwałtu jest gwałciciel.
Choć można napisać dużo słów o okazji do popełnienia przestępstwa, to tylko przestępca jest winien.

14 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Jeśli dodasz "jak zawsze" to odlecę :D

      Usuń
  2. Zawsze znajdzie się ktoś, kto ze złodzieja zrobi dobroczyńcę. Jak z gwałciciela ofiarę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Być może. Co nie znaczy, że mam nie protestować. Będę. Dokąd sił wystarczy.

      Usuń
    2. Oczywiście należy protestować :*

      Usuń
  3. Gdyby tylko wiecej ludzi patrzylo na swiat z tej strony!
    Nie czyn drugiemu, co tobie niemile.

    OdpowiedzUsuń
  4. Do różnych mnie porównywano ale do jogurtu, pierwszy raz. (nie bym miała pretensje)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet jeśli podobieństwo do osób i zdarzeń jest w tej notce nie do końca przypadkowe, pisząc ją nie myślałam o Tobie, ani o żadnej innej osobie. Myślałam o jogurcie przyjaciółki i pewnym bardzo niedobrym zjawisku.

      Usuń
  5. Przykre zdarzenie :(
    Masz racje, trzeba protestowac, moze to pomoze?

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie lubię być uwiązana kontekstem czy faktami o jakich myśli autor. Tekst opublikowany jest do mojej dyspozycji więc postrzegam go jak chcę i w sposób jaki w danym momencie jest mi odpowiednim. Tym samym , czy o mnie czy nie o mnie....to bez znaczenia. (Zawód-prostytutka-eks)stąd skojarzenie mojej postaci.

    OdpowiedzUsuń